Sony zendt woensdagavond nieuwe State of Play uit
BA |
03 juni 2025
Sony zendt woensdag 4 juni een nieuwe State of Play-livestream uit. De presentatie begint om 23 uur en duurt zo’n 40 minuten. Tijdens de uitzending worden updates en onthullingen verwacht van aankomende PS 5-titels van ontwikkelaars wereldwijd.
Hoewel Sony nog geen specifieke games heeft bevestigd, wordt er gespeculeerd over mogelijke updates van eerder aangekondigde titels zoals Ghost of Yōtei, Death Stranding 2: On the Beach en Bungies live-service shooter Marathon.
Daarnaast hoopt iedereen op meer nieuws over Marvel’s Wolverine van Insomniac Games en misschien de eerste gameplay van Saros, de nieuwste vanReturnal-ontwikkelaar Housemarque.
De State of Play is te volgen op YouTube en Twitch. De uitzending is meteen het startschot voor heel wat game-aankondigingen deze week, waaronder Summer Game Fest op 6 juni en de Xbox Games Showcase op 8 juni.
Meer Nieuws
Meer Nieuws
REVIEW
Hell Let Loose: Vietnam krijgt releasedatum en open beta op Steam
TDS
- 16 mei 2026
REVIEW
Ezio Auditore zou terugkeren in Assassin’s Creed Hexe
SP
- 14 mei 2026
REVIEW
REVIEW Directive 8020 – Supermassive schiet eindelijk de ruimte in
Redactie
- 12 mei 2026