Sony viert vijf jaar PS5 met nieuwe wereldwijde campagne

Sony it happens on PS5

Sony viert het vijfjarig bestaan van zijn PlayStation 5-console met een grootschalige marketingcampagne. De It Happens on PS5-campagne legt de nadruk op de unieke momenten die spelers beleven op PS5 en zal naast enkele vette reclamespots ook fysieke installaties in verschillende landen omvatten.

Om de campagne af te trappen dropt Sony zo maar eventjes drie verschillende reclamespots elk met hun eigen verhaal: Stunt Jump, Crash landings en The Unexpected Catch Er worden spectaculaire situaties getoond, van wilde stunts tot onverwachte wendingen. Gewoon even de trailers hieronder bekijken.


Die situaties in de ongetwijfeld peperdure trailers staan volgens Sony symbool voor de creativiteit en emotie die PlayStation wil uitstralen. Ze verwijzen naar onvergetelijke gamemomenten die je als speler enkel op PS5 kan beleven.

Ook offline wil Sony groots uitpakken. Zo zullen in november en december verschillende installaties gezet worden geïnspireerd op bekende games. Sony heeft het zelf over een gecrashte UFO in Spanje en Duitsland en mysterieuze wezens in Italië en Groot-Brittannië.

Een reactie achterlaten