fbpx

Ghostwire: Tokyo krijgt maar liefst 6 grafische modi op PS5

ghostwire tokyo

Met nog een weekje te gaan tot de release van Ghostwire: Tokyo heeft ontwikkelaar Tango Gameworks meer info gelost over de grafische modi van de game. Die zijn behoorlijk uitgebreid, want de titel krijgt maar liefst zes verschillende opties op PS5.

Dat de Japanse ontwikkelaar de speler genoeg keuze wil geven blijkt uit de waslijst aan grafische modes. Naast de gewoonlijke framerate vs 4k modes voegt Ghostwire: Tokyo ook een mode toe zonder framerate beperking en eentje met Vsync-optie.


Hieronder een volledig overzicht:

  • Quality Mode – scherpe visuals met ray tracing aan 30 fps
  • Performance Mode – vloeiende actie aan 60 fps
  • High Framerate Quality – de Quality Mode zonder framerate-beperking. Resultaat is een variabele framerate tussen 30 en 50 fps.
  • High Framerate Performance – de Performance Mode zonder framerate beperking. Resultaat is een framerate die hoger ligt dan 60 fps, voor beeldschermen die dat ondersteunen.
  • High Framerate Quality (VSync)/High Framerate Performance(VSync): Dit zijn dezelfde modi als de voorgaande high framerate opties, maar dan met VSync. Wat ervoor zorgt dat er minder screen tearing is.

Volgens enkele media die de game al aan het reviewen zijn, zorgt High Framerate Quality (VSync) voor een geweldige visuele ervaring. Al is de performance vaak inconsistent door een dynamische resolutie. Via de day one patch zou de screen tearing wel verholpen moeten zijn.

Ghostwire: Tokyo verschijnt op 25 maart voor PS5 en PC. Een inleidende visual novel Ghostwire Tokyo: Prelude, is nu al verkrijgbaar op PS5.

Een reactie achterlaten