Peperdure Collector’s Edition van Metal Gear Solid Delta zorgt voor verontwaardiging
BA |
30 augustus 2025
De release van Metal Gear Solid Delta: Snake Eater loopt niet geheel vlekkeloos. Niet alleen klagen spelers de manke performance van de remake aan, verschillende fans die €200 neertelden voor de officiële verzameleditie zijn niet tevreden. De goodies bij de collector’s editie lijken volgens enkele users afkomstig van Temu.
Nu de game officieel verschenen is, duiken op reddit verschillende threads op van verontwaardigde Metal Gear-fans. Het terrarium diorama van Snake die onderdeel is van de dure verzameleditie lijkt helemaal niet op de afbeeldingen die uitgever Konami voor de release verspreidde.
Zo bevat het junglediorama niet de beloofde flora en lijkt de figurine van een hurkende Snake wel van een kauwgomballenautomaat. Of zoals een fan het omschreef: “Het lijkt wel of dit diorama van Temu komt.”
Maar oordeel vooral zelf. Hieronder vind je enkele foto’s en we hebben er Konami’s advertentie-afbeelding ook bijgezet.
Deze Collector’s Edition is niet te verwarren met de Collector’s Pack van 259,99 euro. Die bevat geen game, maar wel een coole buste van Snake en de soundtrack op vinyl. Over die editie zijn vooralsnog geen klachten online opgedoken.



REACTIES (2)
Een reactie achterlaten
Meer Nieuws
Meer Nieuws
REVIEW
Ezio Auditore zou terugkeren in Assassin’s Creed Hexe
SP
- 14 mei 2026
REVIEW
REVIEW Directive 8020 – Supermassive schiet eindelijk de ruimte in
Redactie
- 12 mei 2026
REVIEW
Aliens: Fireteam Elite 2 aangekondigd met eerste trailer
JV
- 08 mei 2026
Tja vond sowieso er al slecht uitzien. Ik heb het beeldje gekocht. Is wel zonder spel maar wel betere kwaliteit