Metal Gear Solid Delta onthult Fox Hunt multiplayermode
SP |
12 juni 2025
Tijdens een livestream heeft Konami een gloednieuwe multiplayermodus onthuld voor Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Die heet Fox Hunt en belooft een leuke afwisseling op de intense actie van de hoofdgame.
Volgens regisseur Yu Sahara speelt de nieuwe modus zich af in dezelfde omgevingen als de campagne, al is de gameplay volledig anders. De spelmodus focust op stealth en survival en tilt het klassieke ‘verstoppertje’ naar een hoger niveau dankzij strategische gameplay.
Hieronder kan je de eerste beelden bekijken. Het lijkt erop dat één Snake zich moet verstoppen in zijn omgeving en daarbij zijn camouflage instant kan veranderen. Vergelijkbaar met Prop Hunt in Call of Duty.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ligt vanaf 28 augustus in de rekken.
Meer Nieuws
Meer Nieuws
REVIEW
Ezio Auditore zou terugkeren in Assassin’s Creed Hexe
SP
- 14 mei 2026
REVIEW
REVIEW Directive 8020 – Supermassive schiet eindelijk de ruimte in
Redactie
- 12 mei 2026
REVIEW
Aliens: Fireteam Elite 2 aangekondigd met eerste trailer
JV
- 08 mei 2026