Gotham Knights lijkt dan toch 4-player co-op te krijgen
BA |
09 mei 2022
Gotham Knights, de uitgestelde superheldengame van WB Games Montreal, krijgt dan toch multiplayer co-op voor 4 spelers. Dat blijkt uit de productpagina van de titel op de PlayStation Store.
WB Games had eerder bevestigd dat je slechts met twee spelers online kan spelen. Reddit-gebruiker Red Hood ontdekte op de PlayStation Store dat de game plots ondersteuning biedt voor ‘4 online spelers’.
Daarbij kruip je in de huid van Robin, Nightwing, Red Hood of Batgirl en moet je het opnemen tegen de . Merk trouwens op dat de gamebeschrijving nog steeds stelt dat je de vijf verschillende districten van Gotham solo mag patrouilleren of met een vriend.
Foutje van Sony? Of heeft WB Games effectief co-op 4 spelers voorzien? Best verwarrend. In ieder geval krijgen we allicht meer te zien van de Gotham Knights tijdens Summer Game Fest. Verwacht zeker een verse trailer.
Meer Nieuws
Meer Nieuws
REVIEW
Ezio Auditore zou terugkeren in Assassin’s Creed Hexe
SP
- 14 mei 2026
REVIEW
REVIEW Directive 8020 – Supermassive schiet eindelijk de ruimte in
Redactie
- 12 mei 2026
REVIEW
Aliens: Fireteam Elite 2 aangekondigd met eerste trailer
JV
- 08 mei 2026