Microsoft onthult exclusieve Xbox One X van Cyberpunk 2077
SP |
19 april 2020
Microsoft heeft een nieuwe versie van de Xbox One X onthuld en dat is er weer eentje om van te kwijlen. De inspiratie voor dit deze limited edition komt rechtstreeks van Cyberpunk 2077. Ideaal dus om de scifi-game op futuristische wijze te spelen. De console is al vanaf juni beschikbaar.
De console heeft de typische gele kleur van het artwork, maar bevat ook de ruwe, geïmproviseerde look van een cyborg waar al talloze keren aan gesleuteld is. Op de onderkant (of achterkant als je hem rechtzet) vind je trouwens het Samurai-logo, samen met de slogan ‘No Future’ die oplicht in het donker. Best cool dus.
Hoewel Cyberpunk 2077 pas gepland staat voor september, is deze gelimiteerde Xbox One X al vanaf juni te koop. De Cyberpunk-controller werd al even gespot op de Canadese Amazon en zou vanaf mei apart te koop zijn.


Meer Nieuws
Meer Nieuws
REVIEW
Leak: The Witcher krijgt free-to-play co-op game
JV
- 15 juni 2026
REVIEW
Xbox kondigt grote reset aan terwijl de cijfers in het rood duiken
JV
- 11 juni 2026
REVIEW
CD Projekt Red zoekt personeel voor Hadar en lekt meteen wat details
JV
- 04 juni 2026