NetherRealm Studios zou werken aan Injustice 3
TDS |
30 april 2026
Injustice 3 zit vermoedelijk in de pijplijn bij NetherRealm Studios. Dat suggereert het cv van een anonieme artist die momenteel werkzaam is bij de studio.
Volgens een rapport van MP1st bevat het cv van de betreffende medewerker bij Warner Bros. Games meerdere projecten, waaronder de sequel op Hogwarts Legacy en twee onaangekondigde titels. De identiteit van de artist werd om vertrouwelijkheidsredenen niet vrijgegeven, dus neem het nieuws voorlopig met een korrel zout. Officieel is er nog niets bevestigd.
Toch is de timing logisch. In 2022 liet Ed Boon weten dat zijn volgende project ofwel een nieuwe Injustice zou worden, ofwel Mortal Kombat 12. Boon is baas van NetherRealm Studios en een van de originele bedenkers van Mortal Kombat. Dat laatste verscheen uiteindelijk als Mortal Kombat 1 in 2023, een reboot van de serie. Nu dat project al een kleine drie jaar achter de rug is, is het bijgevolg niet zo gek dat het team stilaan de andere richting uitkijkt.
De Injustice-reeks, die DC-superhelden tegen elkaar laat vechten in een duister alternatief universum, beleefde zijn laatste deel in 2017.
Ben jij klaar voor een derde Injustice? De komende maanden zullen uitwijzen of NetherRealm effectief die kant opgaat.
REACTIES (1)
Een reactie achterlaten
Meer Nieuws
Meer Nieuws
REVIEW
Hogwarts Legacy 2 heeft mogelijk online multiplayer
SP
- 23 december 2025
REVIEW
Hogwarts Legacy bereikt kaap van 40 miljoen verkochte exemplaren
SP
- 17 december 2025
REVIEW
Netflix: “Gamedivisie Warner Bros. is weinig waardevol in overname”
SP
- 11 december 2025
Si ce projet se confirme, il serait passionnant de retrouver l’univers sombre et dynamique de la série Injustice, qui a su marquer les joueurs avec ses affrontements entre super-héros DC.
Venez nous rendre visite Telkom University Jakarta