Halo Online is offline gehaald
Carl |
26 augustus 2016
Microsofts free-to-play experiment Halo Online is offline gehaald. Dat raakt bekend na een blogpost waarin Microsoft het einde van de game aankondigt.
Halo Online is enkel uitgebracht in Rusland op pc als alpha. De game werd meer gezien als experiment om de free-to-play markt te penetreren. Een gigantisch aantal microtransactions stond het succes van de game echter in de weg. Dat ging zelfs zo ver dat enkele Russische hackers de game probeerden te hacken en alle microtransactions te verwijderen.
Nu is de game echter definitief verleden tijd. Op naar Halo 6 dan maar!
Meer Nieuws
Meer Nieuws
REVIEW
Xbox kondigt grote reset aan terwijl de cijfers in het rood duiken
JV
- 11 juni 2026
REVIEW
Forza Horizon 6 verschijnt op 19 mei, komt later naar PS5
SP
- 23 januari 2026
REVIEW
Fable verschijnt deze herfst, komt ook meteen naar PS5
SP
- 23 januari 2026