fbpx

Snake’s wonden blijven zichtbaar in Metal Gear Solid Delta

Metal gear solid delta wounds

Konami heeft heel wat nieuwe details gelost van Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Ze toonden niet alleen het vernieuwde camouflagesysteem en het schadesysteem, maar ook de nieuwe cameraperspectieven en grafische filters.

De opties zijn een stuk uitgebreider dan in het origineel. Wat de camouflage betreft, kan je nog steeds het gewenste uniform kiezen, afhankelijk van de omgeving. Al zijn er ook verschillende real-time details. Zo blijven gevallen blaadjes aan Snake’s outfit plakken. Kruip je door de modder, dan laat die vlekken na op zijn uniform. Wat opnieuw zorgt voor extra camouflage.


Wat de EHBO betreft, moet je nog steeds de juiste zalfjes, sprays en tools gebruiken om jezelf op te lappen als je verwondingen oploopt. Maar het coole is dat er littekens achterblijven op Snakes lichaam als hij genezen is. Alle brand-, snij- en kogelwonden blijven gedurende de ganse game zichtbaar.

Metal Gear Solid Delta biedt twee cameraperspectieven. De standaard third-person view zoals in de Subsistance versie van Metal Gear Solid 3. Daarnaast is er een Legacy perspectief met de vaste camerastandpunten van het origineel.

Tot slot voegt Konami enkele grafische filters toe. Je kan bijvoorbeeld spelen met een Sepia filter. Daarnaast is er ook nog een zachtjes overbelichte Retro filter en de Legacy filter, die de groenige sfeer van het origineel terugbrengt.

De video hieronder is in het Japans, maar de beelden zijn wel duidelijk.

Een reactie achterlaten