fbpx

Call of Duty: Modern Warfare krijgt nieuw weapon mod systeem

Modern Warfare

Ontwikkelaar Infinity Ward heeft bekendgemaakt dat-ie op 1 augustus de eerste multiplayer gameplay van Call of Duty: Modern Warfare dropt. Van de vernieuwde formule wilde de studio nog niets kwijt, al liet-ie wel weten dat we een uitgebreide kijk krijgen op de Gunsmith, het systeem om je wapens naar believen aan te passen.

Editorial Manager David Hodgson wilde bijvoorbeeld al kwijt dat je de onderdelen van zowel het primaire als secundaire wapens uitgebreid kan wisselen:


“Gunsmithing is een robuust systeem met tal van aanpassingsopties voor je primaire en secundaire wapen. Op die manier kan je je loadout verbeteren voor de precieze stijl en het type vuurkracht dat jij nodig hebt tijdens een potje multiplayer. Zo kan je tot wel vijf onderdelen aanpassen, tot je beschikbare slots opgebruikt zijn. Bij assault rifles, heb je bijvoorbeeld keuze uit het uiteinde van de loop, het vizier, laser sight, de kolf, de achterste grip, het magazijn, een accessoire (i.e. granaatwerper), de loop zelf, of een perk.”

Behoorlijk wat opties dus, al krijg je slechts vijf aanpasbare slots. Wat ons bijzonder interessant lijkt om te zien hoe verschillende spelers hun wapens gaan balanceren. Check de tweet hieronder alvast voor een visuele representatie van alle mogelijk opties.

Een reactie achterlaten