fbpx

Kojima toont de krachtige engine van Death Stranding

De PSX-trailer van Death Stranding was een pareltje. In tegenstelling tot de E3-trailer met Norman Reedus, draaide deze video wèl in real-time op een PS4-console. Met zulke prachtige texturen heb je natuurlijk een beest van engine nodig en dus koos Hideo Kojima voor de Decima Engine van Guerrilla Games. Om aan te tonen wat het stukje technologie aankan, trok Kojima naar Twitter met nog een aantal strakke plaatjes.

De man toont de kracht van de Decima Engine op exact dezelfde manier als hij dat voor de Fox Engine van Metal Gear Solid V. Kojima Productions bouwde de vergaderruimte van de studio na en plaatste daarin wat digitale objecten, waaronder de strak geklede Guillermo Del Toro met pod-baby.

Daarnaast trakteerde Kojima ons ook op een render van de omgeving en een van de opvallendste personages uit de trailer. De eerste afbeeldingen worden slechts gerendered met belichting en texturen, zonder kleuren. De tweede afbeelding toont op dezelfde manier het character model van Mads Mikkelsen. Toegegeven, als dit er nu als zo strak uitziet, dan zijn wij zeer benieuwd naar de uiteindelijke game.

Laat een reactie achter