Geen torens beklimmen in Watch Dogs 2
Stijn Poelmans |
23 juni 2016

De map-synchronisatie via torens, die tegenwoordig op een of andere manier wel in elke Ubisoft game zit, zal niet aanwezig zijn in Watch Dogs 2. Dat vertelde creative director Jonathan Morin in een interview met Eurogamer.
De feature werd voor het eerst geïntroduceerd in Assassin’s Creed, waarbij je een hoog gebouw moest beklimmen om een zicht te krijgen op alle activiteiten in het omringende district. Morin wil dat dus niet zien in Watch Dogs 2:
“Watch Dogs 2 is geen game waarin je de map opent en daarop alles meteen vindt. Je zal San Francisco moeten verkennen om extra’s te vinden.”
Progressie in Watch Dogs 2 is niet afhankelijk van story missions die per district te vinden zijn, maar wordt bepaald door het aantal digitale volgers van Marcus Holloway.
“Spelers starten slechts met een handvol volgers in Dedsec, maar je zal al snel merken dat je er meer nodig hebt om grote klussen te klaren. Dus start je met free-roamen, op zoek naar meer volgers.”
Watch Dogs 2 ligt vanaf 15 november in de rekken.
Meer Nieuws
Meer Nieuws


REVIEW
‘Far Cry 7 in de maak bij Ubisoft’
Stijn Poelmans
- 27 januari 2023

REVIEW
Ubisoft bevestigt dat Project Q geannuleerd is
Stijn Poelmans
- 19 januari 2023

REVIEW
Ubisoft: ‘Beyond Good & Evil 2 nog steeds in ontwikkeling’
Stijn Poelmans
- 16 januari 2023
