Destiny 2 lek onthult nieuwe uitbreiding
SP |
04 juni 2019
Ontwikkelaar Bungie beloofde ons al dat-ie deze week het nieuwste hoofdstuk van Destiny 2 zou onthullen. Alleen zijn enkele dataminers van ResetEra de studio voor geweest. De speurneuzen vonden in de code van de laatste update een verwijzing naar Shadowkeep.
Shadowkeep wordt vermoedelijk de vierde uitbreiding van Destiny 2. Als we de opgegraven data en afbeelding mogen geloven, zakken Guardians opnieuw af naar de maan. Daar moeten ze op zoek naar een mysterieuze Citadel, die als bolwerk dient van de vijand. Geen idee of het om een nieuwe factie gaat, maar gezien de uitbreiding zich afspeelt op de maan, gokken wij dat het The Hive zal zijn.
Opvallend: de afbeelding hieronder vermeldt een fysieke Collector’s Edition, die verkrijgbaar is via de officiële webshop van Bungie. Hopelijk weten we donderdag meer.

Meer Nieuws
Meer Nieuws
REVIEW
Na bijna negen jaar trekt Bungie de stekker uit Destiny 2
JV
- 22 mei 2026
REVIEW
Hell Let Loose: Vietnam krijgt releasedatum en open beta op Steam
TDS
- 16 mei 2026
REVIEW
Ezio Auditore zou terugkeren in Assassin’s Creed Hexe
SP
- 14 mei 2026