Activision baas reageert op Call of Duty haat
Stijn Poelmans |
01 juli 2016

De onthullingstrailer van Call of Duty: Infinite Warfare is een van de meeste gehate video’s op YouTube met een recordaantal dislikes. Wat uitgever Activision daar eigenlijk van vindt? Helemaal niks. In een interview met Mashable op E3 zei Eric Hirshberg, CEO van Activision, dat het doel van de uitgever niet veranderd is:
“Met Call of Duty: Infinite Warfare willen we nog steeds een geweldige game afleveren. Als we ons daarop concentreren, zullen we de fans blij maken en kan de franchise blijven bloeien.”
Fans zijn niet gelukkig met de futuristisch setting van de game, maar dat was ook al geval bij Black Ops II:
“De vorige trailer met het grootste aantal dislikes was die van Black Ops II. Dat was de eerste game met een futuristische setting, maar het werd tegelijkertijd de beste Call of Duty ooit.”
Hirshberg maakt zich dus geen zorgen over de haat die Infinite Warfare over zich heen krijgt. Integendeel zelfs, want alleen op YouTube zijn de dislikes zo hoog:
“We hebben de negativiteit niet teruggevonden in onze pre-order sales. En zelfs niet op Facebook, waar de onthullingstrailer ook gepost werd. De haat op YouTube is uniek.”
Volgens Mashable is het logisch dat Activision geen verschil merkt in de pre-order sales. De uitgever was slim genoeg om Modern Warfare Remastered exclusief bij de Premium-bundels van Infinite Warfare te steken. Mocht je die game apart kunnen kopen, dan zou het een heel ander verhaal zijn. Of is de wereld dan toch te hard voor Call of Duty?
REACTIES (1)
Een reactie achterlaten
Meer Nieuws
Meer Nieuws


REVIEW
Call of Duty krijgt nu ook… een board game
Stijn Poelmans
- 24 april 2023

REVIEW
Activision lost de intro van Crash Team Rumble
Stijn Poelmans
- 23 april 2023

REVIEW
Call of Duty: Modern Warfare 2 multiplayer nu 7 dagen gratis te spelen
Ben Allossery
- 20 april 2023

Ik speel al jaren geen call of duty . Toen julie naar black ops gingen en andere schit was voor mij de maat vol . Voor beeld Maps the klein campers en en het is geen call of duty meer the noemen en te ver in de toekomst is een domme zet .je moet naar de gamers luisteren en niet naar je eigen en denken die vinden dit leuk . Er word alleen aan de jongeren gedacht. Waar het om gaat is de ouderen die houden van tweede wereld oorlog en niet the ver in de toekomst. Denken julie dat wij die shit doen wat de jongeren leuk vinden. Ik lach me dood .